Vi trenger ditt kontonummer for å utbetale strømstøtte

Siden kompensasjonsordningen for høye strømpriser hadde oppstart, har vi utbetalt strømstøtten til kunder der støtten er høyere enn beløpet på nettleien. Dette gjør vi fortsatt, og vi mangler mange kontonumre. Vi sender derfor ut e-poster kontinuerlig til kunder der vi mangler kontonumre. Har du mottatt en slik e-post og er usikker på om du skal gjøre det kan vi bekrefte at det er noe vi i Glitre Energi Nett ønsker at du foretar deg. 

 

Vi ber deg logge deg inn på Min Side for så å klikke deg videre inn på Kompensasjonsordning -> Registrer ditt kontonummer her øverst i menyen. Skriv inn ditt kontonummer slik at vi kan snarest utbetale strømstøtten til deg.

 

Første gangen du skal logge inn på Min Side?

Du kan enkelt logge deg inn på Min Side ved bruk av ID-porten.

Ønsker du å logge inn ved bruk av e-postadresse og passord må du først og fremst opprette bruker. Dette finner du på din nettleiefaktura fra oss.

Når blir strømstøtten utbetalt? 

Strømstøtten blir senest utbetalt på forfallsdato som står på din nettleiefaktura.

Har du gjennomfakturering med strømleverandøren din? 

Vi vil gjerne ha ditt kontonummer selv om du er gjennomfakturert med din nåværende strømleverandør. Bytter du strømleverandør til en vi ikke har gjennomfakturering med, vil vi fort kunne utbetale strømstøtten til deg ettersom du allerede har registrert kontonummeret ditt.

Siste nytt

Gå til nyhetsarkiv
Kontakt Lukk
Hei og velkommen til oss!
31 00 42 30
Åpningstider kundesenter og chat:
Mandag - fredag 09.00 - 15.00
Kontakt oss
Spørsmål og svar

Skriv til oss på chat om HAN-port, innlogging på Min Side/app og spørsmål om nettleiefaktura