Bestille eller si opp nettleien din

Skal du flytte? Da må du huske å si opp eller bestille strøm- og nettleieavtale hos din strømleverandør.
Du finner liste over alle strømleverandører her.

Nye regler for flytting fra 1. februar 2019

Fra 1. februar gjelder nye regler for bestilling, oppsigelse og oppdatering av din kontaktinformasjon.
Fremover er det strømleverandørene som skal ivareta dette.
Det vil være strømleverandøren din du skal kontakte dersom du har spørsmål knyttet til strøm- og nettleieavtale, faktura og forbruk.

Når skal du kontakte Glitre Energi Nett?

Du skal fortsatt kontakte oss dersom du skal;

Levere rivemelding
Melde fra om brann
Melde fra om farlige forhold i nettet
Melde fra om eller sjekke status på strømbrudd
Bygge nytt\knytte nybygg til strømnettet
Endre\øke effekten på ditt elektriske anlegg
Endre fra 1 fase til 3 fase
Legge om fra luft til kabel med og uten økning av overbelastningsvern.

Er ikke strømmen påkoblet dit du flytter, må du si ifra på tlf. 31 00 42 30 innen kl. 14 for å få åpnet samme dag.

Dersom vi ikke mottar bestilling på anlegg uten kunde stenges anlegget 5 virkedager etter at tidligere kunde har sagt opp. Åpningsgebyr for ny kunde tilkommer.

Lurer du på noe rundt flytting? Les mer her.