Bestille eller si opp nettleien din

Skal du flytte? Da må du huske å si opp eller bestille strøm- og nettleieavtale hos din strømleverandør.
Du finner liste over alle strømleverandører her.

Nye regler for flytting fra 1. februar 2019

Fra 1. februar gjelder nye regler for bestilling, oppsigelse og oppdatering av din kontaktinformasjon.
Fremover er det strømleverandørene som skal ivareta dette.
Det vil være strømleverandøren din du skal kontakte dersom du har spørsmål knyttet til strøm- og nettleieavtale, faktura og forbruk.

Når skal du kontakte Glitre Energi Nett?

Du skal fortsatt kontakte oss dersom du skal;

Levere rivemelding
Melde fra om brann
Melde fra om farlige forhold i nettet
Melde fra om eller sjekke status på strømbrudd
Bygge nytt\knytte nybygg til strømnettet
Endre\øke effekten på ditt elektriske anlegg
Endre fra 1 fase til 3 fase
Legge om fra luft til kabel med og uten økning av overbelastningsvern.

 

Er ikke strømmen påkoblet dit du flytter, må du  ta kontakt med ønsket strømleverandør som vil gi beskjed til oss for åpning av strømmen.

Lurer du på noe rundt flytting? Les mer her.