Skal du flytte?

For å få strøm i Lier, Drammen, Nedre Eiker, Kongsberg, Gran, Jevnaker, Lunner eller Finse må du ha avtale om nettleie med Glitre Energi Nett. Husk: når du flytter fra et sted, er du ansvarlig for strømmen inntil vi får en gyldig oppsigelse.

 

Er ikke strømmen påkoblet dit du flytter, må du si ifra på tlf. 31 00 42 30 innen kl. 14 for å få åpnet samme dag.

Husk å velge kraftleverandør

I tillegg til avtale om nettleie med Glitre Energi Nett må du velge deg en kraftleverandør. Se oversikt over kraftleverandører på www.strømpris.no.

Oppgi Målepunkt ID til kraftleverandøren ved bestilling. Den finner du øverst på side 1 på fakturaen fra oss. Hvis du ikke har det for hånden, kan du få Målepunkt ID fra kundeservice. Dersom du ikke velger deg en kraftleverandør får du produktet leveringsplikt fra Glitre Energi Nett. Dette er svært mye dyrere enn et produkt fra en ordinær kraftleverandør!


Bestille og si opp nettleie

Her finner du skjemaene du trenger når du skal bestille eller si opp nettleien din.

Flytter du inn?

Da fyller du ut skjema for bestilling av nettleie.

Skjema for bestilling av nettleie

 

Flytter du ut?

Skal du flytte ut, må du fylle ut skjema for bestilling og oppsigelse av nettleie.

Skjema for oppsigelse av nettleie

Kundeservice

Om du ikke finner svar i søkefeltet kan du gjerne chatte med oss i chattens åpningstider, kontakte oss via kontaktskjemaet under eller ringe oss på tlf: 31 00 42 30

Mandag – fredag

Fra 08.00 til 15.30

Kundeservice

Ring: 31 00 42 30

Feilmelding strømstans

Ring: 31 00 36 80

    De innsamlede opplysningene (navn, epost, telefonnummer) bruker vi til å ta kontakt med deg. Les mer om personvern nederst på siden.