Skal du flytte?

Skal du flytte, må du nå ta kontakt med strømleverandøren din.. Det er strømleverandøren din som skal utføre alle oppgaver knyttet til strøm- og nettleieavtale, og eventuelle spørsmål du har til faktura og forbruk.

Hva betyr dette for deg som kunde?

Du skal ta kontakt med strømleverandøren din når du skal:

  • Melde flytting, bestille eller si opp strømavtale og nettleie. Strømleverandøren registrerer endringene og melder fra til nettselskapet.
  • Har spørsmål om fakturaen din (strøm/nettleie) eller priser og forbruk
  • Ønsker betalingsutsettelse
  • Oppdatering av din kundeinformasjon som ny adresse, nytt telefonnummer eller ny e-postadresse

 

Du skal kontakte Glitre Energi Nett når du skal:

  • Levere rivemelding
  • Melde fra om brann
  • Melde fra om farlige forhold i nettet
  • Melde fra om eller sjekke status på strømbrudd
  • Bygge nytt\knytte nybygg til strømnettet
  • Endre\øke effekten på ditt elektriske anlegg
  • Endre fra 1 fase til 3 fase
  • Legge om fra luft til kabel med og uten økning av overbelastningsvern

 

Er strømmen stengt dit du skal flytte?

Er ikke strømmen påkoblet dit du flytter, må du ta kontakt med ønsket strømleverandør som vil gi beskjed til oss for åpning av strømmen. Vi vil åpne strømmen samme dag om bestilling fra din strømleverandør mottas innen kl. 15:00. Det tilkommer gebyr på kr 900 for åpning av stengte anlegg. Vi anbefaler at du melder ifra i god tid til din strømleverandør før du skal flytte.

Kundeservice

Om du ikke finner svar i søkefeltet kan du gjerne chatte med oss i chattens åpningstider, kontakte oss via kontaktskjemaet under eller ringe oss på tlf: 31 00 42 30

Mandag – fredag

Fra 08.00 til 15.30

Kundeservice

Ring: 31 00 42 30

Feilmelding strømstans

Ring: 31 00 36 80

    De innsamlede opplysningene (navn, epost, telefonnummer) bruker vi til å ta kontakt med deg. Les mer om personvern nederst på siden.