Teknisk kundeservice

Er du usikker på om du skal kontakte oss eller en godkjent elektroinstallatør? Når du skal kontakte hvem finner du på denne siden.

Forsiden 19

Start med å kontakt en godkjent elektroinstallatør hvis du har spørsmål om endring fra 1fas til 3fas, nettilknytning, oppgradering av sikringsstørrelse/kapasitet eller flytting av sikringsskap. Din godkjente elektroinstallatør vil så sende inn et skjema til oss med nødvendig informasjon for at dine endringer kan bli gjennomført.  

 

Glitre Energi Nett kan kontaktes dersom du har spørsmål om nettilknytning, oppussing eller om du ønsker å legge inn strøm på hytta.

 

Er du fortsatt usikker på hvem du skal kontakte?


Kontakt oss på teknisk kundesenter så skal vi hjelpe deg på vei.

Telefon

Ring oss dersom du har spørsmål.

Tlf: 31 00 42 30 (tastevalg 3)
Åpningstid er mandag til torsdag mellom 08:00-14:00.

E-post

Rivemelding

Skal du rive må du sende rivemelding. Husk at du sender det inn til oss lenge før arbeidet begynner. 

Anleggets type og størrelse påvirker (maksimum) behandlingstid. 

  • Luft/kabelstikkledning – 30 dager 
  • Større lavspentanlegg/fordelingsskap og lignende – 50 dager 
  • Transformatorstasjon (nettstasjon) – 1 år