HAN porten: hvordan åpne den?

HAN-porten er stengt frem til du selv ber oss om å åpne den for deg. Dersom du flytter ut av boligen din vil HAN-porten bli stengt slik at neste innflytter må selv be om å få den åpnet. Grunnen til at det er stengt er på grunn av personvern. Ingen andre enn deg selv kan be om åpning, eller få tilgang til disse dataene uten at det først er avtalt med deg!

Logg deg inn på Min Side på glitreenergi-nett.no, og klikk deg inn på Åpne HAN-port her i menyen. Fyll inn de tomme feltene i HAN-port skjemaet og send inn. Det kan ta opptil tre virkedager før den er åpnet, og du vil få beskjed om dette per e-post.

Siste nytt

Gå til nyhetsarkiv
Kontakt Lukk
Hei og velkommen til oss!
31 00 42 30
Åpningstider kundesenter og chat:
Mandag - fredag 09.00 - 15.00
Kontakt oss
Spørsmål og svar

Skriv til oss på chat om HAN-port, innlogging på Min Side/app og spørsmål om nettleiefaktura