Glitre Energi Nett+Agder Energi Nett=Sant

Glitre Energi Nett slår seg sammen med Agder Energi Nett og blir Glitre Nett i 2023. Du som kunde vil foreløpig merke lite til endringen. Du skal fortsatt forholde deg til ditt tidligere nettselskap som før. Vi har samlet sammen de vanligste spørsmålene og svarene her.  

 

Hva betyr det nye navnet og fusjoneringen for meg som nettkunde? Trenger jeg å foreta meg noe? 

Du behøver ikke foreta deg noe, du beholder ditt kundeforhold til oss. Vi vil fortsette å ha fokus på leveringssikkerhet og beredskap – akkurat som tidligere.   

 

Hvor henvender jeg meg dersom jeg lurer på noe?  

Bor du i Buskerud eller på Hadeland skal du fortsatt forholde deg til Glitre Energi Netts kundesenter som er åpent alle hverdager mellom kl. 09-15.00 på telefon 31 00 42 30 eller e-post kundeservice@glitreenergi-nett.no.   

Bor du i Agder skal du fortsette å forholde deg til Agder Energi Nett. Du når deres kundesenter alle hverdager mellom kl. 09-14 på tlf.: 38 60 72 72 eller e-post kundesenter.nett@ae.no

 

Hvor skal jeg henvende meg dersom jeg opplever strømbrudd? 

Bor du i Buskerud eller på Hadeland kontakter du driftssentralen som er åpent hele døgnet på tlf.: 31 00 36 80.  

 Bor du i Agder kontakter du deres driftsentral på tlf.: 38 60 72 72 (åpent hele døgnet)

 

Hvem skal jeg betale nettleien til?  

Du skal fortsatt betale nettleie dit du betaler nettleien din nå. Betaler du nettleie via strømleverandøren din vil du fortsette med det. Betaler du nettleien din direkte til oss, skal du fortsatt benytte samme kontonr som før. Vi har endret organisasjonsnummer, så du vil kanskje se navnet Glitre Nett dukke opp i nettbanken din om du betaler direkte til oss.

Vårt nye organisasjonsnummer er: 982 97 4011.

 

Vil nettleieprisene øke?  

Sammen har vi kommet frem til felles nettleiepriser fra 1. januar 2023, og den nye nettleieprisen er faktisk en reduksjon for alle våre nettkunder. Se de nye nettleieprisene her. 

Siste nytt

Gå til nyhetsarkiv
Kontakt Lukk
Hei og velkommen til oss!
31 00 42 30
Åpningstider kundesenter og chat:
Mandag - fredag 09.00 - 15.00
Kontakt oss
Spørsmål og svar

Skriv til oss på chat om HAN-port, innlogging på Min Side/app og spørsmål om nettleiefaktura